چرا باید در انتخابات شرکت ب/ن کنیم

انتخابات هم موضوع خوبیه واسه اسکرین سیاه کردن( کاغذ سیاه کردن سابق)
جالبیه این انتخابات اینه که ملت دو گروه اصلین نه برای رای دادن به دو گروه رقیب بلکه برای شرکت کردن یا نکردن.
یه جاهایی هست که شما تقریبا باید شکست رو بپذیرید و گرنه خودتون دارید به شعور خودتون توهین میکنید. شطرنج بازای حرفه ای اگر چند تا مهره عقب بیفتند اصولا بی خیال میشن و دست و میدن به حریف.
حکایت انتصابات مجلس هشتم هم همینه . یه عده قکر میکنن که با تحریم انتخابات ضربه مهلکی به جمهووری اسلامی وارد میشه و مشروعیت اون زیر سوال میره
در پاسخ این دوستان باید گفت که به 2 دلیل اصلی و 1000 تا دلیل غیر اصلی که من هم نمیدونم دارید اشتباه میکنید
1- از 270 صندلی مجلس 100 صندلی بین 2 تا 3 شهرستان مشترکه پس اگه شما خودتونو بکشید هم مردم تو اون حوزه ها به دلایل قومی میرن رای میدن واسه اینکه نماینده باید از شهر اونا باشه
2- حالا اومدیم و تحریم کردیم و احمدی نژاد روسیاه شد. مگه کاری داره که یه جشن هسته ای دیگه راه بندازه.
سریع میکنن تو بوق که آقا 30 درصد مردم (عمرا اگه به کمتر از 60 رضایت بدن) تو انتخابات شرکت کردن و این از 73 درصد کشورهای پیشرفته هم بالاتر و فلان و بهمان . بعدش هم دو روز سرود های حماسی پخش میکنن. از اونور هم تلویزیون های لوس آنجلسی هم چند روز عدم شرکت گسترده مردم رو بزرگ میکنن و آخرش به خوبی و خوشی مجلس هشتم با یه مشت کور و کچل تشکیل میشه .
حالا میریم سراغ دوستان علاقه مند به شرکت در انتخابات
سلام دوستان . میبینم میخواید با نشاط ( به گفته آقای خاتمی) در انتخابات شرکت کنید. به سلامتی
خوب اگه امکان داره بگید با حداکثر مشارکت مردم چند تا صندلی خواهید گرفت . اگر هم بگیرید این ته دیگ هایی که به عنوان اصلاح طلب دارید میفرستید ، احیانا میتونن شلوارشونو بالا بکشن که ازشون بشه توقع یه کار مفید داشت. مسلما اگر شورای نگهبان کوچکترین شکی می کرد که این نماینده های اصلاح طلب میتونن بند تمبان خودشون رو سفت بچسبن تاییدشون نمیکرد. پس با این حساب نه به صورت کمی و نه کیفی حرفی واسه گفتن ندارید.

اگه ما خیلی هم زور بزنیم و ملت رو ارشاد کنیم که اقا بیاید رای بدید که کشور در خطره ، در نهایت یکی و نصفی تحفه فرستادیم مجلس که بدرد لای جرز دیوار هم نمی خورن

با این حساب آقا جان بازی تمامه . زور بیخود نزنین اینقد هم به سرو کله هم نپرین . بالاخره این نیز بگذرد. این مملکت که داره به ..... میره حالا یه 4 سال روش.
شرمنده که هیچ پیش نهادی ندارم
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://yasi20.blogfa.com

جالب بود
مرسی

اقلیما یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.eghlima-m.blogsky.com

کلی با جمله آخرت خندیدم...هی اومدم پایین تا ببینم آخرش باید چکار کنم.نه که کاسه چه کنم چه کنم هم گرفته بودم دستم:دی...ولی من ترجیح میدم شرکت نکنم و بمونم خونه استراحت کنم(:

*من دقیقا به هوای همون محسن نامجو اومدم توی وبلاگت تا ببینم این پانصد سر چی چی میگه!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد